Skoetefret 2024

Scouts Oetingen

Op zaterdag 24 en zondag 25 februari organiseert Scouts Aurora Oetingen opnieuw zijn jaarlijkse Skoetefret.
Kom dat zien, kom dat zien! Den Elckerlyc zit weer vol, want onze kookouders toveren het beste uit hun kasserol! Op het menu staat als vanouds echte skoetekost. Kom je maag dus vullen met een overheerlijke spaghetti of een goed bord stoemp met spek en/of worst! Wij hebben bovendien ook genoeg in huis voor mensen met een grote dorst! Om alles wat te laten zakke, moogt ge ook gerust een desserke pakke! Eten en drank genoeg voor groot en klein, geen reden dus om er niet bij te zijn! Ook dit jaar voorzien wij de mogelijkheid om spaghettisaus te bestellen en af te halen.

Link voor spaghettisaus te bestellen en uren om af te halen: https://forms.gle/RvF5iggFaVF33qpD6

Tot dan!?
Vele groeten,

De leiding van Scouts Aurora Oetingen

De menu:
- Wortelstoemp met worst en/of spek
- Spinaziestoemp met worst en/of spek
- Spaghetti bolognaise
- Vegetarische spaghetti

En voor de dessert:
- Zelfgemaakte chocomousse
- Rijstpap op grootmoeders wijze
- Dame blanche

Praktisch:

Zaterdagavond vanaf 17u
Zondagmiddag vanaf 11u30 tot 15u

Kaarten verkrijgbaar bij de leiding.
- Betalen kan met cash of met payconiq
- Wij serveren ook vegetarische schotels
- Naast lekker eten kunnen jullie ook genieten van een mooie slideshow met foto's van kamp, zondagactiviteiten, weekends, etc.
- Jeugdbewegingen die in uniform komen krijgen een aperitiefje gratis.