Nu ook fiscale giften!

VZW JAO

Als kleine vzw mogen we zelf geen fiscale attesten uitschrijven bij giften vanaf €40 voor de bouw van onze jeugdlokalen. We hebben een overeenkomst gesloten met Scouts & Gidsen Vlaanderen en kunnen zo via hen aan jullie de fiscale attesten bezorgen. Dit fiscale attest kan je dan bij je belastingen voegen. Dus, hoe werkt het juist?

1. Je schrijft een bedrag vanaf €40 over op het rekeningnummer van Scouts & Gidsen Vlaanderen:
    - Bedrag: ...EUR (vanaf €40)
    - Rekeningnummer: BE55 4096 5041 4144 ​
    - Mededeling: GIFT FAG 5-393 BOUW LOKALEN OETINGEN.​ (Dit is heel belangrijk, zonder deze mededeling krijgen wij jullie geld niet)
  2. Scouts & Gidsen Vlaanderen schrijft dit bedrag over naar VZW JAO.
  3. Scouts & Gidsen Vlaanderen stuurt 1 maal per jaar een fiscaal attest op naar alle schenkers.
  4. Je vult de waarde van je gift (samen met eventuele andere giften) in op je belastingaangifte.
  5. Je krijgt 45% van jouw gift terug onder de vorm van een belastingvermindering.

Ben jij onze volgende gulle schenker? Wacht dan niet en stort minstens €40!